تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
3

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای جفال شادگان هزینه شد

  • کد خبر : 15488
  • 02 اسفند 1401 - 15:16
۱۵۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای جفال شادگان هزینه شد
امید جنوب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی به روستای جفال شادگان هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد دوشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه آبرسانی روستای جفال شهرستان شادگان اظهار داشت: عملیات باقی مانده پروژه آبرسانی جفال به صورت ضربتی در سه ماه اجرا و در مرحله تکمیلی و تست نهایی خط قرار دارد و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه با اجرای ۳۴ کیلومتر خط انتقال فرعی و اصلی در بازه زمانی ۹۰ روزه تکمیل شده است و با وارد مدار شدن این پروژه، بیش از ۳۰ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

کرمی‌نژاد تصریح کرد: در انتهای خروجی این پروژه به دلیل عدم تکمیل این پروژه از سال‌های قبل گلامندی بین مردم ایجاد و مانع تکمیل این پروژه شده بودند که امروز با حضور در بین مردم این روستا، مشکل برطرف و طرح تکمیلی پروژه جفال آغاز و تا فردا متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: با تکمیل این پروژه قبل از پایان سال جاری، کام مردم روستاهای هدف از آب شرب پایدار شیرین می‌شود. ضمن اینکه طرح‌های آبرسانی به دیگر روستاهای شادگان با سرعت در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبرسانی به روستاهای محروم در دولت مردمی از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو و آبفا کشور بود که با اجرای ضربتی پروژه های آبرسانی در خوزستان توانستیم بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا را به آب شرب برسانیم و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان سال آینده، روستای بودن آب در خوزستان نخواهیم داشت.

گفتنی است: شادگان در ۷۰ کیلومتری جنوب اهواز قرار دارد و آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.