تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب:

نیازمند پیوند میان هنر و صنعت هستیم

  • کد خبر : 17289
  • 24 اسفند 1402 - 21:00
نیازمند پیوند میان هنر و صنعت هستیم
امید جنوب- رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: مسائل توليدي و عملياتي سبب شده تا صنعت نفت در طي اين سال‌ها نتواند با اصناف، توده‌ها و عموم مردم ارتباط عميقي برقرار کند، ورود جدي هنرمندان مي تواند ضمن جبران خلاء‌هاي موجود، پيشرفت‌هاي اين صنعت را در جامعه روايت کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، دیدار صمیمانه جمعی از عکاسان، فیلمسازان و هنرمندان انجمن سینمای جوان خوزستان با مهندس سعید آتشبار  رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه نخستین نمایشگاه موزه، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب برگزار شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ابتدای این نشست اظهار داشت: در دوران امروز اگر فرهنگ‌ها و دستاوردها به حوزه سینما و رسانه گره نخورند، ماندگار نخواهند بود.

ایشان “مسجدسلیمان” را کانون آغاز صنعت نفت و گاز در کشور دانست و بیان داشت: مدیران و مسئولان بسیاری در محل آموزشگاه‌های حرفه‌ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پرورش یافتند و اکنون در رده‌های بالای مدیریتی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به قدمت دیرینه صنعت نفت در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱۳ سال از عمر صنعت نفت در کشور می‌گذرد و اگر همراهی مردم در این راستا نبود، پیشرفت‌ها و بالندگی فعلی حاصل نمی‌شد.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: مسائل تولیدی و عملیاتی سبب شده تا نفت در طی این سال‌ها نتواند با اصناف، توده‌ها و عموم مردم ارتباط عمیقی برقرار کند، ورود جدی هنرمندان می تواند ضمن جبران خلاء‌های موجود، پیشرفت‌های این صنعت را در جامعه روایت کند.

مهندس آتشبار ادامه داد: کارکنان پرتلاش صنعت نفت با تمام وجود پای کار تولید و خدمت رسانی هستند، نفت را می توان تنها ارگانی دانست که همه رشته‌های دانشگاهی را شامل می‌شوند.

وی به نقش هنر در روایتگری برای جامعه اشاره کرد و گفت: نیازمند پیوند صنعت و هنر هستیم تا روایت‌های صحیح در جامعه از صنعت شکل گیرد.

در پایان نیز هنرمندان حاضر دغدغه‌های خود را پیرامون حرفه‌ خود مطرح کرده و خواستار همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خلق آثار هنری شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.