تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6

۱۰۳۷ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی کمیته امداد امام(ره) تحویل داده شد

  • کد خبر : 15753
  • 14 اسفند 1401 - 16:09
۱۰۳۷ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی کمیته امداد امام(ره) تحویل داده شد
امید جنوب - استاندار خوزستان از تحویل یک هزار و ۳۷ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خبر داد.

علی اکبر حسینی محراب در آیین واگذاری یک هزار و ۳۷ مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان که امروز یکشنبه (۱۴ اسفندماه) به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای سال آغاز شد و در این آیین کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: در استان خوزستان یک هزار و ۳۷ واحد مسکونی که در طول سال آماده شده بود به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شد.

وی گفت: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین مسکن ساز، قرارگاه امام حسن (ع)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و بسیج ساخته شده‌اند.

استاندار خوزستان افزود: از سایر خیران استان دعوت می‌شود در ساخت مسکن برای محرومان مشارکت کنند؛ دستگاه‌های مختلف نیز در کنار خیران هستند تا این واحدها با قیمت‌های اندک ساخته شوند.

حسینی محراب گفت: آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داده شود تا به چرخه‌های اقتصادی استان ورود کنند. خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند پس از آموزش خوشه‌های صنعتی را در کنار یکدیگر تشکیل دهند.

این آیین با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و این خانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در استان‌ها به خانوارهای تحت پوشش اعطا شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.