تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

پست برق کشاورزی اهواز به مدار برگشت

  • کد خبر : 15494
  • 02 اسفند 1401 - 15:35
پست برق کشاورزی اهواز به مدار برگشت
امید جنوب - مدیر امور انتقال ناحیه غرب اهواز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت کشاورزی اهواز که به علت بارندگی‌های شدید دی ‌ماه دچار حادثه و از مدار خارج شده بود، با تعمیرات اساسی برق‌دار و وارد مدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، امیر زبیدی اظهار کرد: در بارندگی ۱۹ دی‌ ماه سال جاری به علت بارندگی شدید، کلیدخانه ۱۱ کیلوولت پست کشاورزی دچار حادثه و پست از مدار خارج شد.
وی افزود: پس از بروز حادثه با حضور نیروهای عملیاتی و انتقال بار به پست‌های همجوار، تعمیرات اساسی کلیدخانه ۱۱ کیلوولت آغاز و قسمت‌های آسیب‌دیده در کمترین زمان ممکن تعمیر و بهینه‌سازی شد.
مدیر امور انتقال ناحیه غرب اهواز شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: از جمله اقدامات اساسی برای بهینه‌سازی قسمت‌های آسیب‌دیده پست کشاورزی می‌توان به تعویض و اورهال بریکر ۱۱ کیلوولت، تعویض و اورهال سکسیونر، تعویض CT وال‌بوشینگ ۱۱ کیلوولت، تعویض مقره ساپورت نگهدارنده باس بار ۱۱ کیلوولت، تعویض رله‌های بریکر و … اشاره کرد.
زبیدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع کشاورزی در حال حاضر برق‌دار و در حال بهره‌برداری است، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم، نیروهای عملیاتی و تعمیراتی این شرکت در آمادگی کامل هستند تا اثرات هر حادثه در شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.