تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
6
وزیر امور اقتصادی و دارایی؛

هدف و رسالت ما تسهیل گری برای کسب و کارها است/ تعیین و تکلیف بیش از ٨٠ درصد از کالاهای رسوبی

  • کد خبر : 14147
  • 16 شهریور 1401 - 17:36
هدف و رسالت ما تسهیل گری برای کسب و کارها است/ تعیین و تکلیف بیش از ٨٠ درصد از کالاهای رسوبی
امید جنوب - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیل گری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می داند.

به گزارش امید جنوب، سید احسان خاندوزی امروز ۱۶ شهریور در آیین بهره برداری از مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید گفت دوران آوار برداری چندین سال کوتاهی در حوزه اقتصادی امروز با تلاش های صورت گرفته دارد به نتیجه مطلوب خود می‌رسد.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان رکن تعیین تکلیف احکام قضایی و تعزیراتی همکاری خوبی را با دولت آغاز کرده است و با همت حوزه اداری و قوه مجریه با تاکیدات رئیس جمهور، این بر هم افزایی مبارک نقطه ای برای شکل گیری تحولاتی جدید است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیل گری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می داند.

خاندوزی تصریح کرد: تسهیل گری با این هدف که شغل و کسب و کار آسان تر ایجاد شود و تامین مالی و چرخه تجارت در کشور سهل تر به حرکت در بیاید.

وی با بیان اینکه در حوزه داریی وظیفه خود را امانت داری از دارایی ها به نحو احسن می دانیم، تاکید کرد: امانت داری در پیش چشم مردم با اطلاع، مشارکت، نقش آفرینی و استفاده کردن از ظرفیت های نهادهای مردمی و اجتماعی وظیفه مهم ما است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: نسل جدید نظام نگهداری کالا و انبار داری در خوزستان را گرامی می داریم و این امانتداری در حق مردم ایران اقتضا می کرد که به فعالان اقتصادی کمک کنیم که اول در چرخه تجارت کالای متروکه تسهیل ایجاد شود و دوم کاری کنیم اگر به دلیل مختلف کالایی نگهداری و معطل شد، شأن امانتداری به نحو احسن با شفاف ترین روش و کم هزینه صورت بگیرد.

خاندوزی با اعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد کالاهای رسوبی در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شده اند، تصریح کرد: باید این عدد به میزان حداکثری برسد. امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا امیدهای ناامید شده و اعتمادهای کم رنگ را به ویژه در مناطقی از کشور که از باب عدالت باید بیشتر به حق آن ها رسیدگی می شد را بازگردانیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.