تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4

عملیات احداث یک واحد تولید قطعات و تجهیزات فولاد در شادگان آغاز شد

  • کد خبر : 15050
  • 10 بهمن 1401 - 16:32
عملیات احداث یک واحد تولید قطعات و تجهیزات فولاد در شادگان آغاز شد
امید جنوب - عملیات احداث کارگاه بومی سازی، ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت فولاد شادگان با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد کشور در شادگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی فولاد کشور دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این واحد تولیدی گفت: این کارگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال در شهرستان شادگان در زمینی به مساحت ۱.۶ هکتار احداث خواهد شد.

محمد آقاجانلو اظهار داشت: با احداث این کارگاه ضمن رونق اشتغال تمامی قطعات مورد نیاز شرکت فولاد شادگان در این شهرستان ساخته خواهد شد تا ضمن صرفه جویی تمامی قطعات فولاد شادگان در این شهرستان بومی سازی شود.

وی افزود: در فاز اول در این کارگاه قطعات فلزی مورد نیاز شرکت فولاد شادگان ساخته خواهد شد تا این شرکت بی نیاز از تامین قطعات خود از مناطق دیگر شود.

آقاجانلو بیان کرد: شرکت فولاد شادگان یکی از طرح‌های استانی است که با حمایت شرکت فولاد خوزستان احداث شده و یکی از واحدهای مدرن فولاد کشور به شمار می‌رود که با اجرای طرح توسعه به زودی تولید فولاد را در آن شاهد خواهیم بود.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: آغاز عملیات احداث این کارگاه در آستانه دهه فجر یکی از مهمترین اقدامات اقتصادی در شهرک صنعتی شادگان است که اشتغالزایی برای جوانان منطقه را در پی دارد.

جمال صالح‌زاده اظهار داشت: با بهره برداری از این کارگاه تولید شاهد رونق اقتصادی منطقه بخصوص در شهرک صنعتی شادگان خواهیم شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.