تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
6

رزمایش خودحفاظتی در برق اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 15401
  • 25 بهمن 1401 - 16:23
رزمایش خودحفاظتی در برق اهواز برگزار شد
امید جنوب - رزمایش خودحفاظتی این شرکت به منظور صیانت از تاسیسات و زیرساختهای شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز سه شنبه ۲۵بهمن سال ۱۴۰۱با همکاری حراست و پایگاه مقاومت بسیج شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری برق اهواز رزمایش خودحفاظتی این شرکت به منظور صیانت از تاسیسات و زیرساختهای این شرکت امروز سه شنبه ۲۵بهمن سال ۱۴۰۱با همکاری حراست و پایگاه مقاومت بسیج شرکت برگزار گردید.

  فرمانده پایگاه بسیج برق اهواز در این رزمایش با اشاره به هوشیاری به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان برای ضربه زدن به زیر ساخت‌های کشورگفت: طرح خودحفاظتی ادارات و برگزاری رزمایش حفظ آمادگی به ما کمک می کند برای صیانت از اموال، تاسیسات و زیرساختهای شرکت همواره هوشیار و آماده باشیم.

سعیدرسولی کیا تصریح کرد:یکی از مهمترین راهکارها پیشگیری از وقوع حادثه است و بدین منظور با تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و به روز رسانی شده و شناخت فرصتها و تهدیدات در مجموعه های تحت نظر بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مقابله با تهدیدات دشمن و منافذی که ممکن است به ما ضربه بزند را بدست آوریم.

وی درپایان تصریح کرد: این رزمایش این رزمایش با همکاری مشترک حراست و پایگاه مقاومت بسیج برگزار و آموزشهای لازم نیز به کارکنان داده شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.