تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4

فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

  • کد خبر : 16322
  • 29 فروردین 1402 - 10:39
فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد
امید جنوب - با حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه امیدیه سلمان میرزاده بعنوان فرمانده حوزه بسیج شهید آذری شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب،مدیر عامل شرکت آغاجاری در آئین تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج شهید آذری که با حضور سرهنگ باقری فرمانده مرکز شهید تندگویان و سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه امیدیه برگزار شد از زحمات و تلاشهای بهرام آقاجری قدردانی و برای سلمان میرزاده فرمانده جدید حوزه بسیج شهید آذری آرزوی موفقیت کرد.
مهندس جواد تقی زاده در این مراسم بیان کرد :  جمهوری اسلامی عصاره آرزوها و امیال تمام پیامبران و اولیای خداست و شاکریم که حیات ما در این برهه از تاریخ قرار گرفته است.
مهندس تقی زاده با اشاره به کلام حضرت امام خمینی (ره)  افزود :شهدای ما حاصل تفکر بسیجی هستند که حضرت امام (ره) آن را به دنیا عرضه کرد.
مهندس جواد تقی زاده گفت : شرکت آغاجاری به عنوان خط مقدم تولید با نیروی انسانی که در حال مجاهدت است و می توان بعنوان نمونه بارز مدافع صنعت از آنها نام برد.
فرمانده سپاه ناحیه امیدیه در این آئین ضمن ابلاغ حکم انتصاب سلمان میرزاده و قدردانی از تلاش های حاج بهرام آقاجری شاخصه های مدیر انقلابی و جهادی را تشریح کرد.
سرهنگ میرسالاری : مدیری انقلابی و جهادی است  که تلاش شبانه روزی داشته باشد،بن بست شکن ،خستگی ناپذیر وبا اخلاص باشد
در ادامه سرهنگ باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان جنوب  بیان کرد :اقدامات شرکت آغاجاری نماد کار جهادی است که جای تقدیر و تشکر دارد .
سرهنگ حسن باقری با اشاره به حوادث  اخیر افزود: با بررسی اجمالی حوادث و مشاهده فراز و فرود های تاریخ آنچه بیش از هر عاملی در رسیدن یا نرسیدن به پیروزی و موفقیت تاثیر داشته، میزان بهره مندی و برخورداری مردم و نخبگان از »بصیرت« بوده است
وی گفت: بصیرت داشته باشیم تا اسیر دشمن نشویم

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.