تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

اولین اردوی «راهیان پیشرفت» به میزبانی شرکت نفت و گاز برگزار شد

  • کد خبر : 15994
  • 24 اسفند 1401 - 11:46
اولین اردوی «راهیان پیشرفت» به میزبانی شرکت نفت و گاز برگزار شد
اولین دوره از اردوهای فرهنگی نخبگان دانش آموزی و قرآنی شهرستان اهواز و کارون تحت عنوان "راهیان پیشرفت" به میزبانی شركت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، این اردوی یک‌روزه فرهنگی یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموعه صنعتی شماره ۵ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برای بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان قرآنی و دانش آموزی از کلیه نواحی آموزش و پرورش اهواز و شهرستان کارون با مشارکت مناطق نفتخیز جنوب به عنوان اقدامی فرهنگی در جهت پیشبرد اهداف جهاد تبیین برنامه ریزی و اجرا شد.
دانش آموزان حاضر در این اردو از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بازدید کردند و از نزدیک با ظرفیت ها و توانمندی این شرکت در زمینه استحصال، بهره برداری، تفکیک و انتقال نفت و گاز آشنا شدند.
 
در بخشی از برنامه های این اردوی یک روزه بهروز تقی محب رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در تبیین اهمیت و جایگاه منابع ملی و فرآیند تولید در تکامل زنجیره ارزش، سخن گفت.  در ادامه رؤسای کارخانه های بهره برداری، تقویت فشار گاز و واشواتر با زبان ساده فرایند تولید و انتقال نفت ، گاز و آب را برای دانش آموزان تشریح کرده و به سئوالات این نخبگان قرآنی پاسخ دادند.
 
دانش آموزان پس از بازدید از تاسیسات فرآورشی، در فضایی صمیمانه و پرنشاط در زمین چمن مجموعه واشواتر به انجام فعالیت های ورزشی تحت نظارت مسئولین و مربیان پرداختند.
پس از اقامه نماز جماعت، پایان بخش این اردو ضیافت ناهار شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برای این آینده سازان کشور بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.