تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

دیدار مدیرعامل نفت و گاز گچساران با خانواده شهدای نفت

  • کد خبر : 6353
  • 24 آذر 1400 - 11:47
دیدار مدیرعامل نفت و گاز گچساران با خانواده شهدای نفت
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز به همراه دو تن از رزمندگان دفاع مقدس با خانواده شهید خندانی و شهید نارکی دیدار کرد

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی ، مهندس کاهکش ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه دو تن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از خانواده شهیدان قدرت الله خندانی و کوروش نارکی دیدار و یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

در این دیدار مدیرعامل ضمن دلجویی و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدای والامقام بر ترویج فرهنگ صبر و ایثار در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد. کاهکش بیان نمود، همه ما در مقابل شهدا ، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده آنان مسئول هستیم . باید با استفاده از توان و ظرفیت موجود تا آنجایی که ممکن است ادای دین نماییم ، گرچه سختی ها و رنج هایی که خانواده این عزیزان کشیده اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

در ادامه این دیدار خانواده های شهدای معزز با بیان خاطراتی از شهیدان یاد آنان را گرامی داشتند . در پایان این دو دیدار مدیرعامل هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.