تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت خام لب سفید- قلعه‌نار به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 17251
  • 18 بهمن 1402 - 11:32
خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت خام لب سفید- قلعه‌نار به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، پروژه انجام آزمایش ایستایی آب و تعمیرات فوری خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت لب‌سفید – قلعه‌نار در محدوده شیرخانه جانه تا واحد مارون ۶ (پروژه شماره ۰۰۲۱۲) برای انتقال ۵۰ هزار بشکه نفت واحدهای قلعه نار/لب سفید/کبود/ بالارود با حضور وزیر نفت به بهره‌برداری رسمی رسید. این خط […]

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، پروژه انجام آزمایش ایستایی آب و تعمیرات فوری خط لوله ۲۰ اینچ انتقال نفت لب‌سفید – قلعه‌نار در محدوده شیرخانه جانه تا واحد مارون ۶ (پروژه شماره ۰۰۲۱۲) برای انتقال ۵۰ هزار بشکه نفت واحدهای قلعه نار/لب سفید/کبود/ بالارود با حضور وزیر نفت به بهره‌برداری رسمی رسید.

این خط لوله به‌دلیل قدمت و فرسودگی بیش از حد و خوردگی‌های متعدد داخلی و خارجی با توجه به عبور از زمین‌های کشاورزی روستاها و تقاطع با اتوبان اهواز – اندیمشک دارای ریسک بهره‌برداری بالایی بود، از این رو به‌مدت سه سال از سرویس عملیاتی خارج بوده است و به‌منظور امکان بهره‌برداری دوباره از این خط لوله پروژه یادشده طراحی و اجرا شد.

این پروژه به‌مدت ۱۳٫۵ ماه و با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال انجام و تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.