تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
5

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با فرماندار حمیدیه

  • کد خبر : 15935
  • 21 اسفند 1401 - 16:54
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با فرماندار حمیدیه
امید جنوب - مدیرعامل شرکت در دیدار با فرماندار حمیدیه راهکارهای مشترک به منظور کمک به بهبود خدمات توزیع برق در این شهرستان و روستاهای تابعه را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در دیدار با فرماندار حمیدیه راهکارهای مشترک به منظور کمک به بهبود خدمات توزیع برق در این شهرستان و روستاهای تابعه را بررسی کردند.

مدیرعامل برق اهوازدر این دیدار گفت: شهرستان حمیدیه ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه کشاورزی و صنعت دارد و برق اهواز همواره تلاش دارد تا با ارائه خدمات مطلوب خود به رونق کسب و کار و رفاه و آسایش شهروندان این منطقه کمک نماید و قطعا در تحقق این امر حمایت یکایک شهروندان عزیز  و ادارات بسیار مهم و ضروری می باشد.

عبدالحمید عباس شیاری خاطر نشان کرد: از هم اکنون همکاران ما با تدابیر لازم و انجام اقدامات پیشگیرانه در تلاش هستند شرایط عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ را فراهم کنند وهمچنین در بحث کمک به افزایش امنیت بهبود روشنایی معابر روستایی و شهری و هوشمند سازی آن نیز در دستور کار قرار دارد.در ادامه این دیدارفرماندار حمیدیه نیز با تقدیر از خدمات برق اهواز در این شهرستان برپایداری و استمرار مطلوب برق در فصل تابستان و همچنین  بهبودروشنایی معابر تاکید داشت

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.