تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
5

برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15632
  • 10 اسفند 1401 - 15:04
برگزاری جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
امید جنوب - جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید،توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال 1402 برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جلسه صبح امروز با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/ عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان فنی/عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه که مهمترین جلسه برنامه ریزی،فنی و عملیاتی شرکت های بهره بردار نفت و گاز به شمار می آید ضمن بررسی وضعیت پیش بینی تولید چاه ها در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ ، با بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص وضعیت مخازن و چاه های نفت و گاز و پیش بینی بهره دهی آنها در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تصمیم گیری به عمل آمد .

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه ابلاغی از سوی مراجع بالادستی به تولید صیانتی از میادین و مخازن نفتی واقع در گستره ای به وسعت ۲۱۰۰۰ کیلومتر مربع فعالیت می نماید .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.