تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6
رییس سازمان صمت خوزستان:

امکان مشارکت یا واگذاری امتیاز بنگاه اقتصادی در خوزستان وجود دارد

  • کد خبر : 2972
  • 23 شهریور 1400 - 12:31
امکان مشارکت یا واگذاری امتیاز بنگاه اقتصادی در خوزستان وجود دارد
امید جنوب - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: صاحبان بنگاه‌ های اقتصادی در صورت تمایل به مشارکت یا واگذاری طرح یا واحد خود، امکان ثبت مشخصات و معرفی بنگاه به سرمایه‌گذار جدید در سامانه به هم رسانی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، امیرحسین نظری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید کشور سامانه به هم‌رسانی ایجاد شده است بیان کرد: سامانه‌ به‌هم‌رسانی در بخش سرمایه‌گذاری درگاه بهین‌یاب در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و با هدف فعال‌سازی واحدها و طرح‌های نیمه‌تمام و راکد ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در هنگام ثبت درخواست جواز تاسیس در سامانه بهین‌یاب فهرست واحد یا طرح‌های آماده واگذاری یا مشارکت در رشته فعالیت و استان انتخابی، به رویت متقاضیان دریافت مجوز می رسد تا در صورت تمایل با سرمایه‌گذاری اولیه کمتر ،نسبت به تکمیل طرح‌ نیمه‌تمام یا احیای واحدهای راکد اقدام کنند.

نظری ادامه داد: این کار نه تنها در برگشت به تولید واحدهای راکد بسیار تاثیر گذار است بلکه باعث معرفی هر چه بهتر ظرفیت های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی و در نهایت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در خوزستان می شود.

وی بیان کرد: تمامی فرایند واگذاری یا مشارکت با توافق طرفین انجام خواهد شد و سازمان هیچ‌گونه مسوولیت یا دخالتی در این خصوص ندارد.

طبق اعلام سازمان صمت خوزستان از ابتدای امسال تا کنون ۲۵ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید برگشتند و مقرر شده است تا پایان امسال ۷۵ واحد تولیدی راکد در مجموع در استان بازگشت به تولید شوند.

در خوزستان یک هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال وجود دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.