تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4

افتتاحیه نخستین نشست تخصصی تدوین استانداردهای آموزش شایسته محور

  • کد خبر : 16866
  • 20 شهریور 1402 - 11:43
افتتاحیه نخستین نشست تخصصی تدوین استانداردهای آموزش شایسته محور
امید جنوب - نخستين نشست تخصصي تدوين استانداردهاي آموزش شايسته محور با رويكرد صلاحيت حرفه اي كاركنان اركان ثالث شركت ملي نفت ايران به ميزباني مديريت منابع انساني شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در مركز آموزش فنون برومي اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ در این نشست که با حضور دکتر گرجی رئیس امور اجرایی آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران و دکتر جلالی رئیس گروه تدوین استانداردهای فنی و حرفه‌ای کشور و با حضور خبرگان ابر رشته برق، برای اولین بار در سطح شرکت ملی نفت برگزار می گردد.

مهندس حبیبی‌پور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، تاکید کرد: تمام کارکنان شاغل در صنعت اعم از نیروهای رسمی، قراردادی و ارکان ثالث از نگاه مدیریت، در بعد نیاز به آموزش با هم یکسان می باشند و باید از امکانات و تسهیلات آموزشی یکسان برخوردار باشند.

وی افزود: میزبانی این سلسله جلسات در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حکایت از عزم مدیران این شرکت در هم راستایی، بر تحقق سیاست‌های کلان صنعت در تدوین و طراحی دوره های آموزشی جهت کارکنان ارکان ثالث دارد.

در ادامه جلسه دکتر گرجی ضمن تقدیر از میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، فرآیند تدوین استانداردهای آموزشی ابر رشته برق را برای خبرگان صنعت نفت که از شرکتهای مختلف در این نشست حضور داشتند، این گونه عنوان کرد: این ابررشته، یکی از ۸ ابر خانواده مشاغل فنی و تخصصی حوزه پیمانکاری شرکت ملی نفت ایران می باشد.

دکتر جلالی نیز به بررسی استانداردهای لازم برای حاضرین پرداخت و در ادامه، فرآیند بررسی شرح شغل کارکنان با نظر خبرگان صنعت به طور فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است این جلسات تا پایان هفته ادامه خواهند داشت.

در این نشست ابتدا شرکت کنندگان با حضور در قطعه شهید گمنام مرکز آموزش فنون برومی به مقام شامخ شهیدان والا مقام ادای احترام کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.