تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
دادگستری خوزستان:

از سرمایه گذاری سالم در شهرستان اندیمشک حمایت شود

  • کد خبر : 16896
  • 21 شهریور 1402 - 10:56
از سرمایه گذاری سالم در شهرستان اندیمشک حمایت شود
امید جنوب - رئیس کل دادگستری خوزستان بر حمایت از سرمایه گذاری مشروع و سالم در فعالیت‌های اقتصادی شهرستان اندیمشک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی روز دوشنبه در آیین معارفه ریس دادگستری و دادستان شهرستان اندیمشک، بیان کرد: با توجه به موقعیت خاص شهرستان اندیمشک و تلاقی آن با ۲ استان ایلام و لرستان، باید فعالیت‌های اقتصادی آن مورد توجه خاص مسئولین قضایی و اجرایی قرار گیرد.

وی در ادامه بر تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مسن تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی لازم پرونده‌های مسن به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد تا مردم خدمات رسانی مطلوب دستگاه قضا را احساس کنند.

وی برخورد با ناامن کنندگان نظم عمومی و کسانی را که به امنیت مردم خدشه وارد می‌کنند از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان اعلام کرد و ادامه داد: پرونده جرایم سرقت‌های مسلحانه و خشن و جرایمی که در آن از سلاح استفاده می‌شود باید به صورت ویژه و با نظارت دادستان در مرحله تحقیقات تکمیل شود و به صورت فوق العاده در محاکم مورد رسیدگی قرار گیرد و برخورد قاطع صورت پذیرد.

ورود دادستان ایذه برای ایمن سازی جاده ایذه به دزپارت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه نیز در این مراسم، گفت: در راستای حمایت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع تصادف دستور رفع نقاط پر خطر جاده ایذه به دزپارت صادر شد.

باقر آرامش افزود: مصوباتی برای اجرای عملیات بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز این مسیر پر خطر طی جلسه با دستگاه‌های مربوط به تصویب رسید.

جاده ایذه به دلیل داشتن نقاط پرخطر به جاده مرگ معروف است که آمار بالای تصادف را در استان دارد.

آرامش گفت: با پیگیری انجام شده عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر ایذه به دزپارت آغاز شده است و دادستانی بر نحوه ایمن سازی جاده نظارت خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.