تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
4

احداث بیش از۱۵۶کیلومتر شبکه برق در کلانشهر اهواز 

  • کد خبر : 16314
  • 28 فروردین 1402 - 18:35
احداث بیش از۱۵۶کیلومتر شبکه برق در کلانشهر اهواز 
امید جنوب - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طی یکسال منتهی به فروردین ۱۴۰۲مقدار ۱۵۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در کلانشهر اهواز احداث شده است.

عبدالحمیدعباس شیاری دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با تاکید بر اهمیت تامین و توزیع برق اظهارکرد: تغییرات اقلیمی، خشکسالی و گرمای شدید به همراه رطوبت بالا مجموعه عوامل اثرگذاری هستند که شرایط نگهداری شبکه برق اهواز را خاص نموده و در عین حال حفظ پایداری و ظرفیت سازی شبکه را به یک ضرورت اساسی تبدیل کرده است.

شیاری اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را ۲هزار و ۱۶۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در واحد مهندسی این شرکت و متناسب با درخواست متقاضیان و همچنین بمنظور توسعه شبکه برق در مناطق جدید الاحداث ضرورت انجام پروژه های طراحی مهندسی شبکه دیده می شود .

وی خاطرنشان کرد: در یکسال منتهی به فروردین سال ۱۴۰۲مقدار ۵۴کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۰۲کیلومتر شبکه فشار ضعیف و همچنین تعداد ۳۰۱ دستگاه ترانس در نقاط مختلف این کلانشهر نصب و احداث شد.

شیاری در پایان با قدردانی از همکاری شهروندان اهواز درخصوص اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق گفت: با توجه به افزایش نیاز مصرف برق و همچنین شدت گرمای هوا که همه نقاط جهان از آن متاثر شده‌اند لذا از شهروندان تقاضا داریم با خودداری از بکاربردن لوازم الکتریکی پرمصرف، همچنان الگوی مصرف بویژه در ساعات پیک بار که از ساعت ۱۲ظهر شروع و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد را رعایت کنند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری ۶۱۹ هزارو ۸۵۸ اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را تحت پوشش خود دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.