تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3
در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون تاکید شد؛

آب کشت پاییزه امسال طبق الگوی کشت تحویل کشاورزان شود / پروژه انتقال آب از کارون ۳ به ایذه در انتظار مصوبه شورای اقتصاد

  • کد خبر : 16857
  • 20 شهریور 1402 - 11:19
آب کشت پاییزه امسال طبق الگوی کشت تحویل کشاورزان شود / پروژه انتقال آب از کارون ۳ به ایذه در انتظار مصوبه شورای اقتصاد
امید جنوب - نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون روز شنبه به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در این نشست سازمان جهاد کشاورزی و آب و برق موظف شدند برای کشت پاییزه امسال آب را طبق الگوی کشت اعلام شده تحویل کشاورزان دهند.

استاندار خوزستان در پایان این نشست با اشاره به طرح موضوعات مختلف در زمینه‌های عمرانی، راهسازی، کشاورزی و آب و فاضلاب در این چهار شهرستان گفت: مباحث مربوط به توسعه و پیشرفت این شهرستان ها در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که عمده مسائل طرح شده حول محور آب بود.

وی افزود: تصمیمات خوبی گرفته شد از جمله پیرامون انتقال آب از کارون ۳ به ایذه و از آنجا با توجه به لوله هایی که آماده شده است به صورت صقلی به پایین دست تا رامهرمز و هفتکل که بنا شد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) این پروژه بزرگ چند هزار میلیارد تومانی را اجرا نماید.

استاندار خوزستان ادامه داد: موافقت وزیر محترم برای این پروژه اخذ شده است و هم اکنون مصوبه شورای اقتصاد را لازم دارد.

حسینی محراب اظهار داشت: همچنین طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح زراعت چوب در این ۴ شهرستان مطرح شد و پروژه های راهسازی و راهداری، مسائل اجتماعی، طرح های ورزشی و … نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است استاندار خوزستان در ابتدای این نشست در خصوص روند بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: خوشبختانه در زمینه بازگشت زائران اربعین حسینی، دست‌اندرکاران، نیروهای مردمی، مسئولان، نیروهای مسلح، ادارات و … اقدامات لازم را انجام دادند و جا دارد از همه این عوامل قدردانی نمایم.

وی افزود: از رئیس جمهور محترم و اعضای هیئت دولت و وزیران نیز که در ایام اربعین با همه وجود در میدان بودند و به ما کمک کردند تشکر میکنم.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه تصادفات جاده ای با تمهیداتی که در نظر گرفته شد حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشتیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.