تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
17

نخستین کارگاه مجازی آموزش فیلم‌نامه‌نویسی در خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 2355
  • 07 شهریور 1400 - 20:56
نخستین کارگاه مجازی آموزش فیلم‌نامه‌نویسی در خوزستان برگزار شد
امید جنوب - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری انجمن سینمای جوان اهواز، نخستین کارگاه آموزش فیلم‌نامه‌نویسی را روز یکشنبه به‌صورت مجازی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب – به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، به همت واحد آفرینش‌های هنری کانون و انجمن سینمای جوان، نخستین جلسه‌ی کارگاه مجازی آموزش فیلم‌نامه‌نویسی به‌عنوان پیش‌نیاز حضور ۶۵ نوجوان خوزستانی در” پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور”، با هدف ارتقای توانایی اعضا برای نوشتن داستان یا طرح فیلم‌نامه، ساعت ۱۵ روز یکشنبه به صورت مجازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این کارگاه در ۲ جلسه با موضوع معرفی فیلم‌سازی و نگارش فیلم‌نامه برگزار شد و نیروهای متخصص انجمن سینمای جوان، اعضا را برای شرکت در این دوره از المپیاد آموزش دادند.

در این دوره شرکت کنندگان با مراحل ابتدایی ایده پردازی آشنا شده و موضوعات المپیاد مورد بررسی قرار گرفت و ایده‌های اولیه اعضا با یکدیگر و مدرس جلسه به اشتراک گذاشته شد.

برگزاری این کارگاه با استقبال و علامندی شرکت کنندگان از سطح خوزستان همراه بود و مقرر شد شرکت کنندگان براساس موضاعات جشنواره، ایده اولیه خود را ارایه و برای بررسی به مدرسان ارایه دهند.

گفتنی است کارشناسان و مدرسان این رویداد هنری مهدی کیخائی مدیر انجمن سینمای جوان اهواز، مریم موندنی‌زاده مسوول آموزش انجمن سینمای جوان اهواز و مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی کانون خوزستان هستند.

در مهر ۱۴۰۰، بنیاد سینمایی فارابی “پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور” را ‏در ۲ بخش ایده و فیلم برگزار می‌کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.