تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5
در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان

شافت اصلی تاپ درایو وارکو که در کشور بومی سازی شده رونمایی شد

  • کد خبر : 8416
  • 19 بهمن 1400 - 10:08
شافت اصلی تاپ درایو وارکو که در کشور بومی سازی شده رونمایی شد
امید جنوب _ در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، شافت اصلی تاپ درایو وارکو که به سفارش شرکت ملی حفاری ایران برای اولین بار از سوی یک شرکت داخلی بومی سازی شده است، رونمایی گردید.

به گزارش امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این رونمایی با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مدیرعامل تایکو ، معاونین، مدیران و جمعی از متخصصان هردو شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز صورت پذیرفت.

در آیین رونمایی از این تجهیز مهم کابردی در دستگاه های گرداننده فوقانی (تاپ درایو) عباسعلی گرجی مدیرعامل شرکت تایکو با اشاره به حمایت های دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این شرکت اقدام به بومی و بهینه سازی قطعات تاپ درایو های خارجی نموده که نمونه آن شافت اصلی تاپ درایو وارکو که قطعه ای پیشرفته از لحاظ دانش فنی و روش تولید است به شمار می آید.

وی افزود: شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو) پیش از این برای اولین بار تاپ درایو ملی را با نام NTS-500 AC ساخت که بر روی دکل های ۸۳ و ۷۴ فتح نصب گردید و بالاترین راندمان کاری نسبت به انواع خارجی را داشته و هم اکنون نیز در حال ساخت سه دستگاه از این تاپ درایو می باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.