تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7
مدیرعامل شرکت آبفا تشریح کرد

آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا

  • کد خبر : 4866
  • 11 آبان 1400 - 11:30
آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا
امید جنوب - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، حمیدرضا جانباز در گفت‌وگو با خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: پیش از زلزله حفر یک حلقه چاه در منطقه اندیکا در دستور کار بود اما متاسفانه با وقوع زلزله، این چاه به مشکل برخورد و امکان استفاده از آن علی رغم حفاری ۲۰۰ متری وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر برای تامین آب مناطق زلزله زده اندیکا اقدام به حفر یک حلقه چاه جدید کرده ایم و امیدواریم با جانمایی خوب انجام شده در کوتاه مدت بتوانیم آب ۱۲ روستای منطقه را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امسال سازمان برنامه و بودجه مجوز درج سه ردیف اعتباری برای اجرای طرح های آبرسانی به شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان را برای سال ۱۴۰۱ صادر کرده است.

جانباز عنوان کرد: تامین آب این طرح های آبرسانی از محل منابع آب های سطحی پایدار است و اجرای این طرح ها می تواند به حل مشکلات آبی این مناطق کمک کند.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر مسجدسلیمان از سد مسجدسلیمان با حجم ۴۱ میلیون متر مکعب در سال ۱۴۰۱ ردیف اعتباری دریافت خواهد کرد و می توانیم پس از آن شاهد اجرای این طرح باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی به شهر لالی از سد تراز لالی با حجم ۵ میلیون متر مکعب و آبرسانی به شهر اندیکا از سد شهید عباسپور با حجم ۴.۴ میلیون مترمکعب از دیگر طرح هایی هستند که از سال ۱۴۰۱ ردیف اعتباری دریافت می کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.