تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
6

یازدهمین نشست مدیران پژوهش شرکت های آب منطقه ای کشور برگزار شد

  • کد خبر : 15563
  • 07 اسفند 1401 - 15:46
یازدهمین نشست مدیران پژوهش شرکت های آب منطقه ای کشور برگزار شد
امید جنوب - مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان اب و برق خوزستان از برگزاری یازدهمین نشست مدیران پژوهش شرکت های آب منطقه ای کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “داریوش بهارلویی”، هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح تحقیقات و تداوم سیاست های تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد.

وی افزود: با بررسی ده نشست گذشته تشخیص داده شد که روش های تامین مالی و افزایش منابع برای گسترش تحقیقات از اولویت های مهم بوده و باید بر آنها تمرکز کرد.

بهارلویی با بیان این که دغدغه های پژوهشگران و سیاست گذاری واحد برای بخش تحقیقات شرکت های آب از دیگر اهداف قابل تامل این گردهمایی بود ادامه داد: در این نشست، مدیرعامل سازمان بر اهمیت تحقیقات در حل چالش های آب تاکید کرد و نماینده پژوهشگران برتر سازمان با ارائه گزارشی تصویری خواستار رسیدگی و رفع نواقص آیین نامه انتخاب پژوهشگران شد.

مدیردفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان اب و برق خوزستان گفت: نشست مذکور، برکات و ثمرات خوبی برای مجموعه تحقیقاتی داشته که می توان به سیاست گذاری اصولی در تداوم شعار سال، تدوین شیوه نامه برای ارتقای سطح  و حمایت از پژوهشگران سازمان ها و شرکت ها، هماهنگی با شورای عتف، استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری برای ایجاد مراکز نوآوری و جذب سرمایه و قابلیت های بیناد نخبگان در کمک به بحث پژوهش اشاره کرد.

به منظور آشنایی متولیان تحقیق با تجارب موفق پژوهشی و اهمیت آن در مدیریت آب، سد و نیروگاه کرخه مورد بازدید این هیئت قرار گرفت.

یازدهمین نشست مدیران پژوهش شرکت های آب منطقه ای کشور، با حضور مدیریت عامل سازمان، مدیران و معاونان شرکت مدیریت منابع آب ایران، شورای عتف، بنیاد نخبگان استان و پارک و علم و فناوری و همچنین مدیران تحقیقات شرکت های آب منطقه ای کشور، کارشناسان و مدیران تحقیقاتی شرکت های تابعه آب و برق خوزستان در سالن همایش های بین المللی کوی بوستان اهواز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.