تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
3

بازدید مدیر عامل مناطق نفت‌خیز جنوب از پروژه های شرکت آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی

  • کد خبر : 17018
  • 18 مهر 1402 - 22:49
بازدید مدیر عامل مناطق نفت‌خیز جنوب از پروژه های شرکت آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی
امیدجنوب- مدیر عامل مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت پروژه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در حاشیه نشست  پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره داری آغاجاری عصر امروز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ مهندس علیرضا دانشی به اتفاق اعضای هیئت مدیره و تعدای از مسئولین ارشد مناطق از پیشرفت پروژه های شرکت آغاجاری بازدید به عمل آورد.

بنا به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در محیط پیرامونی تاسیسات صنعتی، از آغاز دولت سیزدهم، با موافقت وزارت نفت مهندس اوجی و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران دکتر خجسته مهر پروژه های جاده امیدیه به جایزان، تونل شهری به طول بیش از یک کیلومتر و یادمان شهدا در منطقه پاسارگاد با راهبری شرکت آغاجاری در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری مهندس دانشی و عوامل اجرایی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

در این بازدید مهندس دانشی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت آغاجاری در جاده امیدیه به جایزان بیان کرد: تکمیل این جاده یکی از آرزوهای دیرینه و مطالبات اساسی مردم منطقه است، لذا انتظار می رود با تمام توان تلاش کنید این پروژه با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه بازدید با حضور در منطقه پاسارگاد از پروژه یادمان شهدا و بام فرهنگی امیدیه دیدن کرد و گفت: اجرای این پروژه کار بسیار ارزشمندی است و با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند محل مناسبی جهت رویدادهای فرهنگی باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.