تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

کلینیک سرپایی تزریق رمدسیویر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح شد

  • کد خبر : 977
  • 14 مرداد 1400 - 22:15
کلینیک سرپایی تزریق رمدسیویر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح شد
امید جنوب - کلینیک سرپایی تزریق آمپول ضد کرونا موسوم به رمدسیویر روز پنجشنبه در بیمارستان شهید بهشتی آبادان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان پنجشنبه در این آیین گفت: این کلینیک سرپایی در راستای سیاست های وزارت بهداشت و به منظور تسهیل و تسریع در روند درمان و افزایش خدمات سرپایی به بیماران و مراجعان کرونایی با ظرفیت ۱۰ تخت، در این بیمارستان راه اندازی شد. 

سید محمد صالحی بهبهانی افزود: افتتاح این کلینیک با هدف کاهش بار مراجعه بیماران کرونایی که نیاز به بستری در بیمارستان ندارند و نیز کاهش هزینه های درمانی این بیماران انجام شده است. 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: تعدادی از بیماران کرونایی که حال مساعدتری دارند و با نظر پزشکان متخصص عفونی و تیم تنفسی ترخیص می شوند و نیاز به تزریق  روزانه دارو دارند، به این کلینیک سرپایی مراجعه می کنند و در ادامه روند درمان، از خدمات تشخیصی و درمانی تخصصی بهره مند می شوند.
 
وی بیان کرد: کلیه بخش های سفید غیر کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان از بخش های خاکستری و کرونایی مجزا است و کماکان تمام بخش های این مرکز درمانی، به فعالیت خود ادامه می دهند و آماده پذیرش بیماران غیر کرونایی می باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.