تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5

مدیرعامل آبفای خوزستان: در تلاشیم مشکلات آب بخش عنبر مسجدسلیمان را برطرف کنیم

  • کد خبر : 16819
  • 24 مرداد 1402 - 11:31
مدیرعامل آبفای خوزستان: در تلاشیم مشکلات آب بخش عنبر مسجدسلیمان را برطرف کنیم
امیید جنوب-مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به مشکلات جدی بخش عنبر مسجدسلیمان گفت: با توجه به نوسانات زیاد سطح آب دریاچه گتوند، در این منطقه قطع آب زیادی به وجود آمد و در تلاش هستیم مشکلات آب شرب این منطقه را برطرف کنیم.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری امید جنوب ، محمد رضا کرمی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عملیات آبرسانی به همه شمال شرق خوزستان آغاز شده است و در برخی از این مناطق امسال شبکه‌های آبرسانی تکمیل می‌شود.

وی  با بیان اینکه در گذشته هیچ توجه‌ای به مشکل آب این مناطق نشده است گفت:  خوشبختانه در دولت سیزدهم این مناطق مورد توجه قرار گرفتند و امسال شبکه‌های آبرسانی اندیکا؛ لالی، دهدز تکمیل  می‌شود و پروژه‌ها آبرسانی در شمال شرق خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند.

کرمی‌نژاد با اشاره به مشکلات جدی بخش عنبر مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به نوسانات زیاد سطح آب دریاچه گتوند، در این منطقه قطع آب زیادی به وجود آمد و در تلاش هستیم مشکلات آب شرب این منطقه را برطرف کنیم.

وی افزود: در حال افزایش ظرفیت برای توزیع آب در این منطقه هستیم و با انجام تغییرات تولید روزانه آب بیشتر می‌شود، همچنین در حال ساخت یک آبگیر جدید هستیم و با تکمیل آن تامین آب این مناطق را دائمی می‌کنیم و قطعا تا پایان سال مشکل آب شرب عنبر برطرف می شود.

کرمی‌نژاد عنوان کرد: این طرح حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اما با یک مناقصه ۳۰ میلیارد تومان تا ۲ یا ۳ ماه آینده وضعیت تامین آب را در بخش عنبر ۲۴ ساعته خواهیم کرد و پس از آن طرح را به طور کامل اجرا خواهیم کرد

به گزارش تسنیم،  بخش عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان به مرکزیت شهر عنبر با هشت هزار نفر جمعیت که در جوار رودخانه کارون قرار دارد این روزها با مشکلات کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.