تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
5

پیام مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 3338
  • 31 شهریور 1400 - 9:59
پیام مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته دفاع مقدس
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی در روز سه شنبه 31 شهریور، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، متن پیام مهندس حمید کاویان  به شرح زیر است:

دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است

مقام معظم رهبری

دفاع مقدس مردم ایران در مقابل هجوم چندجانبه دشمن متجاوز، اوج درخشش دلاور مردان و زنان ایران اسلامی در تاریخ کشور است؛ روزهایی که با رشادت های ایثارگران ملت، دشمنان نتوانستند به اهداف بدخواهانه خود دست یابند.

صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران نیز که از اهداف بزرگ متجاوزان بود، علاوه بر مشارکت در دفاع، اهداف اقتصادی کشور را در سخت ترین شرایط محقق ساخت. راهبری تولید نفت و رفع نیازهای مردم علاوه بر تداوم صادرات، این صنعت کلان را در زمره تاثیرگذارترین صنایع کشور در آن مقطع زمانی قرار داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را مردم شریف ایران به ویژه کارکنان صنعت نفت و همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک عرض می نمایم. عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات ولیعصر(عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ایزد منان مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.