تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان:

هم افزایی و تقویت همکاری ها با شرکت ملی حفاری ایران مهم و با اهمیت است

  • کد خبر : 15676
  • 11 اسفند 1401 - 14:05
هم افزایی و تقویت همکاری ها با شرکت ملی حفاری ایران مهم و با اهمیت است
امید جنوب - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: هم گرایی ، هم افزایی و تقویت همکاری ها با شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی در استان در راستای صیانت از نیروی انسانی بسیار با اهمیت و مهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، ارسلان غمگین روز چهارشنبه ( ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱) در مراسم آغاز به کار نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی کار در صنعت حفاری در اهواز افزود: صنعت حفاری یک صنعت پیچیده و با فناوری پیشرفته و سطح بالا است که رعایت مقررات ایمنی درآن حائز اهمیت و مورد اهتمام ویژه است.
وی اظهار کرد: براین اساس در چهار ماه اخیر موضوع برگزاری این همایش مطرح و جلسات متعددی در این ارتباط تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری این نشست تخصصی در سطح ملی می باشد. 
غمگین با اشاره به وظایف بازرسان کار و مسئولیت آنان، گفت: این همایش موجب آشنایی و شناخت بیشتر از فرآیندها، بررسی راهکارها و چالش ها و اجرای مقررات در جهت صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان خواهد شد. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به برنامه های همایش، افزود: برگزاری پنل های تخصصی و بازدید میدانی از فعالیت دکل های حفاری و شرایط کار در موقعیت های عملیاتی از جمله برنامه هایی است که انتظار می رود در جهت شناخت هر چه بیشتر شرکت کنندگان در همایش موثر واقع شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.