تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
رئیس مرکز فوریت‌های علوم پزشکی آبادان خبر داد

نصب چادر در بیمارستان طالقانی آبادان برای بستری بیماران کرونا

  • کد خبر : 2170
  • 03 شهریور 1400 - 13:50
نصب چادر در بیمارستان طالقانی آبادان برای بستری بیماران کرونا
امید جنوب - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برپایی چادر "راپال" در بیمارستان آیت‌اله طالقانی به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش مبتلایان به کرونا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش و همکاری کارکنان این مدیریت به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، چادر راپال برپا کرد.

وی افزود: این چادر با تلاش و زحمت چند ساعته شبانه و با همکاری نیروهای ستادی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان روبه‌روی اورژانس بیمارستان بر پا شده است.

نقیبی ادامه داد: این چادر امدادی برخلاف دیگر چادرها هنگام استفاده در بلایا و حوادث پس از نصب، فضای بسیار زیادی برای استفاده‌کنندگان ایجاد می‌کند و با اندکی تغییرات می‌توان در آن اتاق‌های مختلفی برای شکل دادن به یک بیمارستان‌های صحرایی تعبیه کرد.

وی بیان کرد: این چادر در شرایط اضطراری عمومی در انواع حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی برای برپایی انبارهای امدادی، استراحتگاه‌های اسکان اضطراری و موقت حادثه‌دیدگان و بیمارستان‌های صحرایی در اختیار مدیران بحران و سوانح قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.