تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

معدوم سازی ۴ هزار قلیان در اهواز

  • کد خبر : 11304
  • 10 خرداد 1401 - 17:08
معدوم سازی ۴ هزار قلیان در اهواز
امید جنوب - معاون خدمات شهری اهواز گفت: ۴ هزار قلیان در ساحلی اهواز معدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از سایت شهرداری اهواز مراسم معدم سازی ۴ هزار قلیان با حضور اسداللهی معاون خدمات شهری، علیزاده رئیس پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری، تقی پور مدیرکل نظارت بر امور شهری، خانم ممبینی رئیس اداره محیط زیست و علی پور رئیس حراست خدمات شهری در پارک ساحلی اهواز برگزار شد.

اسداللهی معاون خدمات شهری در این خصوص گفت: صبح امروز سه شنبه ۱۰ خردادماه همزمان با هفته ملی بدون دخانیات به همت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، ۴ هزار قلیان در پارک ساحلی اهواز معدوم شد.

معاون خدمات شهری با بیان اینکه دخانیات تهدیدی برای سلامت و محیط زیست ما است اظهار داشت: عرضه قلیان در اماکن عمومی علاوه بر تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی، زمینه بروز جرائم و آسیب‌های اجتماعی بخصوص اعتیاد به مواد مخدر را فراهم می‌سازد و تجربه نشان داده که در اغلب موارد شروع اعتیاد در نوجوانان و جوانان از استعمال قلیان و سپس به سایر مواد مخدر است و در نتیجه عموم جامعه درگیر آسیب‌های آن می‌شوند.

اسداللهی خاطرنشان کرد: این تعداد قلیان در مناطق هشتگانه شهرداری اهواز بخصوص در پارک ساحلی اهواز جمع آوری شد.

وی افزود: این قلیان ها با حکم دادستان و مراجع ذی صلاح و با حضور ضابطین قضایی و مجریان به صورت نمادین و در آستانه روز جهانی بدون دخانیات نسبت به معدوم سازی آنها اقدام شد.

معاون خدمات شهری مطرح کرد: براساس هشدارهای قبلی پیگیری های لازم نسبت به جمع آوری قلیان ها در سطح شهر اهواز انجام و شهرداری با جدیت تمام از عرضه قلیان در اماکن عمومی و تفریحی جلوگیری به عمل می آورد. 

گفتنی است امسال از ۴ تا ۱۰ خردادماه به عنوان هفته ی ملی بدون دخانیات با شعار دخانیات، تهدیدی برای سلامت و محیط زیست ما در نظر گرفته شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.