تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

مدیرعامل جدید نیشکر هفت‌تپه معرفی شد

  • کد خبر : 15839
  • 16 اسفند 1401 - 13:45
مدیرعامل جدید نیشکر هفت‌تپه معرفی شد
امید جنوب - با حکم دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علیرضا دورباشی‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید کشت و صنعت هفت‌تپه منصوب شد.

پیش از این، محمد فتحی مکوند از مهرماه سال گذشته، مدیریت این واحد نیشکری را برعهده داشت.

بر اساس این گزارش، دکتر ناصری در حکم صادره، از تلاش‌های محمد فتحی مکوند مدیرعامل پیشین در بازسازی و بازگرداندن رونق تولید به کشت و صنعت هفت‌تپه قدردانی کرد و از مدیرعامل جدید خواست با اتکال به ایزد متعال، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، در رونق تولید و شکوفایی بیش از پیش این واحد نیشکری کوشا باشد.

در حال حاضر، روند بازگشت قدیمی‌ترین واحد نیشکری به دوران طلایی و رسیدن به ظرفیت اسمی تولید، سرعت گرفته و این واحد نیشکری در برنامه‌ای تدوین شده، به سمت تولید حداکثری در حرکت است.

در دومین سال واگذاری هفت‌تپه به توسعه نیشکر، پیش‌بینی می‌شود از میزان برداشت ۴۰۰ هزار تن نیشکر، ۴۰ هزار تن شکر استحصال شود که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد.

همچنین بر اساس دستور مدیرعامل توسعه نیشکر، همسان‌سازی حقوق‌ کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نیز همانند کشت و صنعت‌های هفتگانه، از اول اسفندماه سال جاری اعمال و تمامی کارگران و رده‌های شاغل از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.