تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4
یاسین کاوه پور خبر داد :

معابر و خیابان های آبادان سیاه پوش شدند

  • کد خبر : 16755
  • 07 مرداد 1402 - 11:50
<strong>معابر و خیابان های آبادان سیاه پوش شدند</strong>
امید جنوب- یاسین کاوه پور گفت: معابر و خیابان های آبادان همزمان با آغاز ماه محرم، سیاه پوش و نمادهای عزاداری در شهر نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش، چهره شهر سیاه پوش شد و مناطق سه گانه شهری با برنامه های ویژه فرهنگی و نصب پرچم های سیاه به استقبال از محرم رفتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری آبادان خدمات رسانی به زوار و خادمین ابا عبدالله الحسین (ع) را افتخار خود می داند افزود: انجام تبلیغات محیطی متناسب با محرم و نصب پرچم های عزاداری، سیاهپوش کردن میادین و ساختمان اداری و همچنین خیابان های اصلی سطح شهر از جمله اقدامات شهرداری آبادان به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

شهردار آبادان در پایان گفت: شهرداری به غیر از انجام وظایف روزانه خود، تامین روشنایی و تنظیف شبانه روزی مسیر حرکت هیات ها و دسته های عزاداری در سطح شهر و همچنین بهسازی معابری که منتهی به مساجد و حسینیه های عزاداری می شوند را در دستور کار خود قرار داده و جهت تسهیل در برگزاری برنامه های سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) نیز با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر در حال انجام پروژه های عمرانی و خدماتی می باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.