تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

فرماندار: خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه گتوند دارند

  • کد خبر : 3656
  • 07 مهر 1400 - 10:36
فرماندار: خبرنگاران نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه گتوند دارند
فرماندار شهرستان گتوند گفت: خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم و پیشرفت شهرستان گتوند نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

به گزارش امید جنوب – حسین اسدی پور روز سه شنبه در آیین معارفه مسوول کانون خبرنگاران شهرستان گتوند با تشکر و قدردانی از زحمات خبرنگاران افزود: خبرنگاران با انعکاس مشکلات و همچنین همکاری با مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی در رشد و پیشرفت شهرستان گتوند تاثیر زیادی دارند.

وی با اشاره به مشکلات و طرح‌های در حال اجرای شهرستان گتوند گفت: اعتبار خوبی برای طرح‌های شهرستان گتوند تخصیص یافته است که بخش قابل توجهی از مشکلات رفع می‌شوند.

فرماندار شهرستان‌گتوند درخصوص ویژه برنامه‌های سالگرد دکتر قیصر امین پور در گتوند اظهارداشت: آیین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب ویژه این شاعر معاصر و دیگر برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

وی با قدردانی از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راه اندازی کانون خبرنگاران گتوند افزود: فعالیت کانون خبرنگاران شهرستان گتوند با برنامه ریزی و آموزش در پویایی و ارتقای تجربه خبرنگاران موثر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌گتوند نیز در این آیین گفت: باقر ابراهیمی مسوول کانون خبرنگاران شهرستان گتوند از خبرنگاران فعال و با تجربه شهرستان است که امیدواریم با همکاری و تعامل با دیگر خبرنگاران‌ و رسانه‌ها مسایل و مطالبات شهروندان را پیگیری و در جهت رفع مشکلات و پیشرفت این منطقه ادارات و دستگاه‌های اجرایی را یاری دهند.

حمید بهداروندی ادامه داد: خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر اجرایی نشریه خوزستان امروز و فعالیت و همکاری با دیگر نشریات و مطبوعات استانی و کشوری از جمله سوابق رسانه‌ای ابراهیمی است و دوره‌های معتبرخبرنویسی حرفه ای، سواد رسانه ای، نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی، تصویربرداری و گزارشگری را گذرانده است.  

وی گفت: کانون خبرنگاران از امروز رسما کار خود را در شهرستان گتوند آغاز کرد ضمن اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌گتوند همکاری لازم را با این کانون دارد.

بهداروندی افزود: برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح مهارت و برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران، تعامل با مسوولان در جهت پیگیری و رفع مشکلات شهروندان‌ و پیگیری امور و مطالبات خبرنگاران از جمله وظایف کانون خبرنگاران شهرستان گتوند است.

وی در پایان گفت: ۱۳ خبرنگار در حال حاضر در شهرستان گتوند در حال فعالیت هستند که امیدواریم با تاسیس کانون خبرنگاران ضمن ساماندهی وآموزش، برخی ازمشکلات این قشر زحمت کش مانندبیمه و مسکن مرتفع شوند.

به گزارش امید جنوب، باقر ابراهیمی از خبرنگاران با سابقه در حکمی از سوی حمید بهداروندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مسوول کانون خبرنگاران شهرستان‌گتوند منصوب شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.