تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4
معاون خدمات شهری:

تلاش برای اجرای شبکه انتقال آب پایدار در اهواز

  • کد خبر : 11257
  • 08 خرداد 1401 - 13:33
تلاش برای اجرای شبکه انتقال آب پایدار در اهواز
امید جنوب ،معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: برای اجرایی شدن شبکه انتقال آب پایدار در این کلان‌شهر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

علی اصغر اسدالهی در سی و هشتمین نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلانشهرهای کشور، اظهار کرد: اهواز، شهری با عناوین مذهبی حرم علی بن مهزیار، پایتخت ایثار و مقاومت و هویتی مانند شهر پل‌ها همچنین دروازه ورود تشیع به ایران است.

وی افزود: با این وجود در این کلان‌شهر، مدیریتی شهری وظایفی دارد که باید به آنها عمل کند کما اینکه اقدامات لازم شروع و در حال انجام است.

اسداللهی تصریح کرد: در اولین قدم برنامه‌ریزی لازم در جهت آموزش شهروندی و حوزه پسماند برای اینکه شهروندان بدانند در این کلانشهر چه حقوق و وظایفی را عهده دار هستند، با همراهی سمن‌ها و شرکت‌های دانش بنیان آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز توضیح داد: برای ساماندهی حوزه پسماند و پاکیزگی شهر، پیمانکارانی برای جمع آوری پسماند ترغیب و ملزم شدند که مجری قانون پسماند باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی مناطق در تأمین آب خام و پایدار مشکل دارند بودجه‌ای ویژه نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای انتقال و تأمین آب پایدار برای شهر اختصاص یافت تا با تلاش مضاعف امسال شبکه انتقال آب اجرایی شود.

اسدالهی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان اضافه کرد: بخش خصوص در زمینه کاشت گیاهان بومی و سازگار از طریق کشت با شهرداری اهواز همکاری داشته است که نتیجه آن دریافت اول سری گیاهان کشت بافت شده توسط سازمان پارک‌ها دریافت شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.