تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
3

صدور بیش از دو هزار اخطاریه کتبی برای اصناف غرب اهواز

  • کد خبر : 13471
  • 30 مرداد 1401 - 15:45
صدور بیش از دو هزار اخطاریه کتبی برای اصناف غرب اهواز
امید جنوب- بازرسان بهداشتی بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عممومی بازدید و نسبت به ارئه آموزشهای لازم به آنها اقدام می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز، دکتر شایسته شمی پور سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز از تشکیل ۵۱۰ پرونده قضایی جهت صنوف دارای تخلف بهداشتی در تعزیرات حکومتی و دادسرای عمومی و انفلاب اهواز در ۴ ماهه اول سالجاری خبر داد .


وی افزود: در ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۸۰۰ مورد اخطاریه کتبی جهت صنوف دارای تخلف بهداشتی صادر گردیده است، در همین راستا ۵۱۰ مورد به مراجع قضایی ارجاع و ۴۳۰ محل دارای تخلف بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فا.ا خوزستان پلمب گردیده است.


شمی پور تصریح کرد: همزمان با این اقدامات در طی این مدت، چندین نوبت نسبت به تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به مسائل مرتبط با مشکلات زیست محیطی به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی ( تهدید علیه بهداشت عمومی) در حوزه غرب اهواز اقدام شده است.


وی ادامه داد: بازرسان بهداشتی بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عممومی بازدید و نسبت به ارئه آموزشهای لازم به آنها اقدام می نمایند.
این مقام مسئول در پایان گفت: معرفی به مراجع قضایی بعد از تذکرات شفاهی و کتبی به متصدیان بوده و مراکزی که اهمیتی به بهداشت محل و سلامت مردم نمی دهند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .


در همین راستا مهندس اسلام نظری مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.