تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
6

سه انتصاب در حوزه معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان

  • کد خبر : 15357
  • 24 بهمن 1401 - 12:42
سه انتصاب در حوزه معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان
امید جنوب - مراسم تودیع و معارفه مدیر امور هماهنگی نواحی انتقال و مدیران امور انتقال (بهره‌برداری) نواحی شمال و شرق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این مراسم که با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات علی مصطفائی‌نیا در طول دوران مسئولیت به عنوان مدیر امور هماهنگی نواحی انتقال تقدیر و وی به عنوان سرپرست امور انتقال ناحیه شمال منصوب شد.
در این مراسم همچنین از عملکرد محسن مرادی به عنوان مدیر امور بهره‌‌برداری ناحیه شمال تقدیر و وی به عنوان سرپرست امور هماهنگی نواحی انتقال منصوب شد.

از تلا‌ش‌های محمد سلبی مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شرق نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد و به عنوان سرپرست اداره بهره‌برداری ایستگاه‌های حوزه یک ناحیه ارجان منصوب شد و محسن رضا طحان نیز با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور انتقال ناحیه شرق، منصوب شد.محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ضمن آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید برای این مدیران، از آنها خواست که با تلاش شبانه روزی و یک کار تیمی هماهنگ در معاونت بهره‌برداری، برای آماده‌سازی شبکه با توجه به درپیش بودن پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.