تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4
رییس شورای اسلامی شهر اهواز:

سازمان عمران الگوی سایر سازمان ها باشد

  • کد خبر : 13610
  • 01 شهریور 1401 - 23:18
سازمان عمران الگوی سایر سازمان ها باشد
امید جنوب - رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ساید سازمان ها و مناطق عملکرد سازمان عمران در زمینه اصلاح هندسی جاده ساحلی را الگو قرار دهند.

به گزارش خبرنگار امید جنوب، سیاوش محمودی در آیین بهره برداری از جاده زردشت به مهرشهر اظهار کرد: از معاونت فنی و عمرانی و به خصوص سازمان عمران تقدیر و تشکر ویژه می شود چرا که در بحث جاده ساحلی به عنوان یک مدیر جهادی مورد قبول است و هر ساعت از شبانه روز که بازدید می کردیم مدیرعامل سازمان عمران در محل حضور داشت.
وی افزود: مدیر جهادی سازمان عمران در اوج گرما و یا نیمه شب همواره در محل حضور داشت، در زمان اوج گرمای اهواز تعریض جاده ساحلی نمونه یک کار جهادی بود که نزدیک به یک کیلومتر عملیات زیرسازی و اسفالت صورت گرفت.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به صورت شبانه روزی تلاش شد تا این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن در گرم ترین زمان اهواز به بهره برداری رسید، این نمونه کارها باید در همه سازمانها و مناطق شروع شود و انتظار می رود مدیران اینگونه و جهادی کار کنند.
برخی از مدیران نیازمند این نوع حرکت و الگو هستند تا چنین اتفاقات خوبی رقم بخورد لذا از مدیرعامل سازمان عمران و مجموع تحت نظر ایشان تقدیر و تشکر می شود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.