تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی عنوان کرد؛

رشد قابل توجه فروش در انبارهای سازمان اموال تملیکی

  • کد خبر : 14150
  • 16 شهریور 1401 - 18:44
رشد قابل توجه فروش در انبارهای سازمان اموال تملیکی
امید جنوب - معاون وزیر اقتصاد و مدیر عامل سازمان اموال تملیکی گفت: وضعیت فروش در 5 ماه سال 1401 حدود 198 درصد افزایش داشت و رشد قابل توجهی از فروش در انبارهای اموال تملیکی را داشتیم.

به گزارش امید جنوب، سید عبدالمجید اجتهادی امروز، ۱۶ شهریورماه در آیین بهره برداری از مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: رییس جمهور سه ماموریت را به سازمان اموال تملیکی واگذار کرد که یکی از این ماموریت ها اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی و آسیب شناسی آن در مدت سه ماه بود تا ساختار جدید ایجاد شود.

وی افزود: اصلاح قانون و ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاها دیگر ماموریت رییس جمهور بود که برای اجرایی شدن آن ها تلاش شده و امروز که اینجا هستیم با حضور وزیر اقتصاد این اتفاق مبارک در همین راستا صورت گرفته است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: در بحث تعیین و تکلیف کالاها در مدت زمان کوتاه دولت سیزدهم خوشبختانه بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تعیین و تکلیف شد.

اجتهادی تصریح کرد: در هفته های گذشته کالاهایی مشاهده و گزارش شد که بعضا مربوط به ۲۰ سال قبل بوده و تعیین تکلیف نشده بودند و اکنون قطع و یقین می گوییم کالاهای رسوبی بیش از ۸۰ درصد تعیین تکلیف شده اند.

وی تصریح کرد: وضعیت فروش در ۵ ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹۸ درصد افزایش داشت و رشد قابل توجهی از فروش در انبارهای اموال تملیکی را داشتیم.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: این مجموعه بزرگ امروز افتتاح شد که حدود ۱۴ هزار متر مربع خریداری و تجهیز شده است، در بحث تعیین و تکلیف کالا اگر همکاری و تعامل سازنده ای بین قوه مجریه و قضائیه اتفاق نمی افتاد تعیین تکلیف به نتیجه نمی رسید.

وی با بیان اینکه اکنون کالای رسوبی در انبارها نداریم، افزود: عمده کالاها مربوط به نیمه دوم سال های ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ است و اگر کالاهای مربوط به سال‌های گذشته برای رسیدگی وجود داشته باشند تعدادشان خیلی کم است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.