تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4

دیدار معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور با شهردار اهواز

  • کد خبر : 14590
  • 14 آبان 1401 - 14:12
دیدار معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور با شهردار اهواز
امید جنوب - حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور صبح امروز با امینی شهردار اهواز دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران عامل سامانهای تابعه حضور داشتند، مباحثی در خصوص ترک فعل مدیران، احیای حقوق شهروندان اهوازی، عوارض آلایندگی و مابقی عوارض که دولت موظف به پرداخت آن است،تعهداتی در خصوص حمل و نقل شهری و مباحثی که اخیرا در دولت و در شورای اجتماعی کشور مطرح شده ،پیگیری موضوعات محلی و محله محوری و همچنین مسجد محوری برای تبیین و تحقق جهاد تبیین و اتفاقاتی که باعث پیشرفت و توسعه و تحقق اصالت محلات میشود، بحث و تبادل نظر شد.

شهردار اهواز با اشاره به آیین نامه اجرایی تبصره ۲ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده تصریح کرد: طبق این قانون میزان در آمدهای حاصل از ارزش افزوده بایستی به صورت ماهانه به اطلاع عموم برسد وما به عنوان شهرداری که متولی بخش دریافتی حاصل از ارزش افزوده هستیم متاسفانه هیچ اطلاعاتی در این خصوص نداریم و هرماهه در بحث پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان که وابسته به این پرداختی هاست دچار اشکالاتی می شویم..

امینی همچنین عنوان کرد: اگر ارزش افزوده به طور منظم و شفاف به شهرداریها پرداخت شود حق و دستمزد پرسنل به موقع و در همان روزهای اول ماه پرداخت می شود.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تعامل شهرداریها و سازمان دهیاریها و سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: از حیث در آمدهای ملی به خصوص عوارض آلایندگی تمام این دریافتی با هدف ایجاد توسعه متوازن و جبران عقب ماندگی های عمرانی صرف پروژه های عمرانی خواهد شد.

در ادامه این جلسه حجت السلام خان محمدی یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه را بحث مسولیتهای اجتماعی خواند و افزود: مردم استان خوزستان متحمل بسیاری از سختی ها و مشکلات هستند و ما امروز در بحث اعتماد عمومی و ملی باید اقدامات ویژه ای داشته باشیم تا در این حوزه بتوانیم خدمات رسانی مطلوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تحقق مسولیتهای اجتماعی مجموعه نفت و پتروشیمی ها گفت: متاسفانه کوتاهی این صنایع در تحقق مسولیتهای اجتماعی پذیرفتنی نیست و این صنایع در حوزه منافع حداقل ها را انجام ندادند این یک ترک فعل است و ورود جدی دولت و سازمان بازرسی را می طلبد تا انشالله با رفع این موانع کمک جدی به مردم شریف خوزستانی شود .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.