تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
3
امام جمعه اهواز:

در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است

  • کد خبر : 12211
  • 12 تیر 1401 - 15:05
در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است
امید جنوب - حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در آیین افتتاح مسیر ال ۳۰۰ اظهار کرد: ظرفیت ایجاده شده در کشور و به ویژه در خوزستان از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است، اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم در آینده هیچ پاسخی برای خداوند متعال نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در آیین افتتاح مسیر ال ۳۰۰ اظهار کرد: ظرفیت ایجاده شده در کشور و به ویژه در خوزستان از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است، اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم در آینده هیچ پاسخی برای خداوند متعال نخواهیم داشت.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی تاکید می کند، برای رفع مشکلات اهواز و خوزستان باید به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم تا شاهد عمران و آبادانی شهر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در خوزستان اقداماتی صورت گرفته است اما برنامه ی جدیدی که ایجاد شده ثمره ی خوبی خواهد داشت و لازمه ی آن در کنار هم بودن است تا بتوانیم به مردم ولایت مدار خوزستان و اهواز خدمت رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه ای کار بسیار بزرگی است، ضمن احترام به اقدامات دوره های گذشته، در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است.

موسوی ادامه داد: رسانه ها نباید همیشه نکات منفی را انتشار دهند، شناسایی ۵۸ نقطه فوق بحرانی در آب های سطحی و اقدامات خوبی که در زمینه آسفالت و طرح هر هفته چند افتتاح انجام شد باید با توجه بیشتری در این خصوص از سوی صدا و سیما مانور داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پل ششم و بسته بودن آن به دغدغه ای برای شهروندان تبدیل شده است اگر پل بسته شده است باید همزمان کار نیز انجام شود تا مردم مشاهده کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.