تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز:

در حادثه متروپل با جان و دل و جدیت تمام تا آخرین لحظه تلاش کردیم

  • کد خبر : 11354
  • 16 خرداد 1401 - 20:02
در حادثه متروپل با جان و دل و جدیت تمام تا آخرین لحظه تلاش کردیم
امید جنوب - ضلع شمالی ساختمان متروپل به دستور وزیر کشور به سازمان آتش‌نشانی کلانشهر اهواز و آبادان تحویل داده که سخت ترین نقطه ساختمان بود و تمام تلاشمان را بر این بخش گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، ابراهیم قنبری بعد با حضور در صحن شورای شهر اهواز که بعد از ظهر امروز ۱۶ خرداد برگزار شد، با اشاره به حادثه متروپل اظهار کرد: معتقدم حادثه متروپل از پلاسکو بسیار سنگین تر بود چرا که ریزش پلاسکو پس از آتش سوزی قابل پیش بینی بود اما در متروپل سازه مخلوطی و اتصالات نا ایمن باعث ریزش ناگهانی شد و سخت بود.

وی افزود: ضلع شمالی ساختمان متروپل به دستور وزیر کشور به سازمان آتش‌نشانی کلانشهر اهواز و آبادان تحویل داده که سخت ترین نقطه ساختمان بود و تمام تلاشمان را بر این بخش گذاشتیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساختمان متروپل چهار دستگاه چیلر با وزن ۷ تن که گاز آمونیاک داشت را آتش‌نشانان توانستند گاز آن را رها و با پشتیبانی پتروشیمی و آمسکو توانستند جرثقیل و چیلرها را پایین بیاورند که به نوع خود بی نظیر بود.

وی تصریح کرد: ما به اندازه جمعیت آبادان تجهیزات با خود حمل و خریداری کردیم و به اندازه ۱۰ ساختمان بلند مرتبه که منفجر شوند، ست نجات نیز داشتیم.

قنبری عنوان کرد: هم‌زمان که حادثه متروپل رخ داد حدود شصت نیروی آتش‌نشانی از اهواز و نیروهای استراحت را اعزام کردیم.

قنبری ادامه داد : در عملیات متروپل ۱۳ خودرو با تجهیزات کامل آواربرداری توسط این سازمان به کار گرفته شد و بعد از ۱۳ روز کار شبانه‌روزی ماموریت نیرو‌های این سازمان در آبادان به پایان رسید.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان ضمن تسلیت به مردم آبادان، گفت: کماکان آمادگی این را داریم هر موردی که در هر نقطه از استان رخ بدهد با جدیت تمام انجام بدهیم و پای کار باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.