تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

دانش بنیان ها در آینده صنعت پتروشیمی نقش تعیین کننده ای پیدا خواهند کرد

  • کد خبر : 11854
  • 04 تیر 1401 - 15:03
دانش بنیان ها در آینده صنعت پتروشیمی نقش تعیین کننده ای پیدا خواهند کرد
امید جنوب- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به اینکه اجرای طرح های پیشران صنعت پتروشیمی در حال رونق گرفتن هستند گفت: در این بین قطعا، دانش بنیان ها در آینده این صنعت از نقش تعیین کننده‌تری برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  دکتر پیام برزگر روز چهارشنبه (یکم تیرماه ۱۴۰۱ ) در اولین سمینار تخصصی کاربردهای اینترنت اشیا(IOT) در صنعت پتروشیمی در محل تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان متحول کننده فعالیت های تولیدی و ایجاد بهره وری مطلوب در مجموعه های صنعتی هستند.

برزگر با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان در آینده صنعت پتروشیمی نقش تعیین کننده ای پیدا می کنند افزود: نقش این شرکت ها زمانی پررنگ تر می شود که طرح های پیشران این صنعت به مرحله عملیات اجرایی برسند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، اظهار داشت: موضوع دانش بنیان در مسائل مربوط به تولید و اشتغال آفرینی نقش تاثیرگذاری دارد و در همین راستا باید تعامل مجموعه های پتروشیمی با شرکت های فعال حوزه دانش بنیان بیش از پیش تقویت شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: دانش بنیان ها تاکنون در رفع مشکلات و چالش های حوزه صنعت پتروشیمی اثرگذار بوده اند و در ادامه نیز باید از توانمندی های موجود در کشور، به شکل بهتری استفاده کرد.

این سمینار تخصصی یکروزه با حضور رئیس و کارشناسان حوزه پارک علم و فناوری استان خوزستان و اساتید و چهره های دانشگاهی، مدیران ارشد و متخصصین و کارشناسان حوزه صنعت پتروشیمی؛ برای اولین بار در صنعت پتروشیمی و با محوریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای زمینه سازی جهت تحقق و عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت تقویت و اجرای طرح های دانش بنیان در سطح شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام پذیرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.