تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3

 تکمیل و بهره‌برداری از زمین های ورزشی ادامه دارد

  • کد خبر : 15328
  • 24 بهمن 1401 - 12:20
 تکمیل و بهره‌برداری از زمین های ورزشی ادامه دارد
امید جنوب - رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اهواز ضمن اشاره به افتتاح همزمان ۱۰ زمین ورزشی در دهه فجر گفت: با تلاش های صورت گرفته این زمین ها به بهره برداری رسیده و سعی بر آن است تا پایان سال نیز ۲۰ زمین دیگر نیز تکمیل شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز سید محمدعلی پورموسوی در آیین بهره برداری از ۱۰ زمین ورزشی در مناطق هشتگانه شهرداری اهواز اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته به طور همزمان ۱۰ زمین ورزشی در مناطق مختلف شهر اهواز افتتاح شد و تا پایان سال ۲۰ زمین ورزشی دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری تمایل به انجام کارهای بسیار بزرگتر برای شهر اهواز دارد اما مشکلات موجود و هزینه‌های مالی در حال حاضر مانع این کار شده است، با این حال و با تمام مشکلات موجود ۲ تقاطع غیرهم سطح که سال‌هاست در اهواز نیمه کاره مانده بودند به زودی به اتمام خواهند رسید.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: آسفالت معابر یکی از مشکلات مهم شهر اهواز است که تا کنون تلاش زیادی برای رفع این مشکل شده است، با این حال شورای اسلامی شهر نیز برای بهبود شرایط برای عید نوروز مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان مجددا برای اجرای عملیات آسفالت اختصاص داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت کمبودهایی که در سال‌های متمادی در ارتباط با شهر اهواز انباشته شده است را با تامین بودجه برای برطرف شدن آنها به شهرداری و شورای شهر کمک نماید تا همراه با هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

پورموسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دهه مبارک فجر اضافه کرد: آمریکا بزرگترین جلاد عالم است که امام خمینی(ره) صفت شیطان بزرگ را به آن داده است و ایران به عنوان یک کشور مستقل در مقابل استکبار آمریکا ایستاده است با این حال اکنون تلاش می شود که جای جلاد و قربانی را عوض کنند، این کشور ابتدا حکومت پهلوی و سپس جنگ را به ما تحمیل کرد و در حال حاضر نیز با اعمال تحریم‌ ها در حال مبارزه با مردم ایران است. برخی از ترس به این کشور پناه برده اند اما ایران در مقابل این کشور ایستاده است و این ایستادگی را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.