تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
3
به همت بسیج شركت نفت و گاز كارون :

توزیع ۳۰ هزار غذای گرم در ماه مبارک رمضان در مناطق کم برخوردار

  • کد خبر : 16249
  • 27 فروردین 1402 - 13:11
توزیع ۳۰ هزار غذای گرم در ماه مبارک رمضان در مناطق کم برخوردار
امید جنوب - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم بین ساکنان مناطق کم برخوردار اهواز از ابتدای ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سعید محمدی با اشاره به برگزاری پویش سراسری اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این پویش، نیروهای جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره بردای نفت و گاز کارون، ضمن شناسایی نیازمندان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه ای، از طریق توزیع روزانه بیش از ۱۲۰۰  پرس غذای گرم و افطاری ساده در این پویش مردمی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح از طریق کمک های داوطلبانه کارکنان نیکوکار شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تامین شده است، افزود: پایگاه مقاومت بسیج شرکت کارون در روستاهای اطراف تاسیسات و مناطق کم برخوردار شهر اهواز اقدام به توزیع غذای گرم نموده است و بناست استمرار این طرح در طول سال به صورت ۲ نوبت در هر هفته با کمک خیرین صنعت نفت انجام شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز کارون همچنین گفت: از ابتدای سال جاری نیز ۱۶۰۰ پرس غذا توسط کارکنان تامین شد که توسط پایگاه بسیج و با همکاری مدیریت عملیات غیر صنعتی مناطق نفتخیز جنوب بین نیازمندان جامعه هدف توزیع گردید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.