تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3
شهردار اهواز؛

تلاش برای ایجاد قطب گردشگری در اهواز

  • کد خبر : 14226
  • 20 شهریور 1401 - 21:07
تلاش برای ایجاد قطب گردشگری در اهواز
امید جنوب - شهردار اهواز به اشاره به خانه هنرمندان گفت: این مجموعه شامل سالن های سینمایی و و سالن هایی متناسب حوزه های مختلف فعالیت هنرمندان است و با تجهیز آن در اولین فرصت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهرخ برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز رضا امینی امروز یک شنبه بیستم شهریورماه در بازدید از خانه هنرمندان اهواز به همراه مهندس برکت مدیرکل عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ساخت خانه هنرمندان سال ها چشم انتظاری هنرمندان عزیز اهوازی را در پی داشته و با تلاش های صورت گرفته در آستانه بهره برداری از آن قرار داریم.


وی افزود: این مجموعه شامل سالن های سینمایی و و سالن هایی متناسب حوزه های مختلف فعالیت هنرمندان است و با تجهیز آن در اولین فرصت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهرخ برداری می رسد.


شهردار اهواز ادامه داد: در کنار مجموعه خانه هنرمندان، مجموعه سالن های پلاک ویژه هنرمندان به صورت نیمه کاره و همچنین تالار آفتاب نیز فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی گفت: مجاروت این مجموعه ها با فضای سبز شهید سبحانی موقعیت ویژه ای را ایجاد کرده است، امیدواریم با پیوستگی فضای سبز و مجموعه فرهنگی هنرمندان یک قطب گردشگری در اهواز ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.