تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
10
رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون؛

بهره برداری از اورژانس بیمارستان سینا در سال جاری

  • کد خبر : 13495
  • 30 مرداد 1401 - 17:34
بهره برداری از اورژانس بیمارستان سینا در سال جاری
امید جنوب- دکتر احمد مشکورنیا اظهار کرد: بخش vip بیمارستان سینا در آینده نه چندان دور افتتاح می شود که در پی آن تمامی خدمات به طور ویژه ارائه خواهد شد .

دکتر احمد مشکورنیا در گفتگو با امید جنوب، اظهار کرد: بخش vip بیمارستان سینا در آینده نه چندان دور افتتاح می شود که در پی آن تمامی خدمات به طور ویژه ارائه خواهد شد .

وی افزود: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان سینا با مساحت ۲۴۵۰ مترمربع جایگزین ساختمان اورژانس قدیمی می شود و برنامه ما این است که در سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون، گفت : عملیات احداث ساختمان اورژانس جدید بیمارستان سینا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر فقط اقدامات مربوط به تجهیزات آن باقی مانده است.

مشکورنیا بیان کرد: یکی از برنامه های ما بعد از جابه جایی اورژانس قدیم، تبدیل آن به مگا ای سی یو است.

وی با اشاره به بیمه شدگان تامین اجتماعی عنوان کرد: بیمه شدگان در شهرستان کارون نیازی به پرداخت هزینه های درمانی در این بیمارستان ندارند و از شهریور ماه این موضوع اجرایی می شود.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون با اعلام اینکه ۶۷ درصد از تخت های بیمارستان سینا اشغال است، ادامه داد: بیمارستان سینا ۲۹۶ تختخواب دارد و فقط ۲۶۹تخت آن اشغال است‌، همچنین حدود ۹۵ پزشک در بیمارستان سینا حضور دارند که ۸۰ نفر آن متخصص هستند.

وی گفت : بیمارستان سینا فقط یک رادیولوژیست دارد و بنا است تا پایان امسال یک رادیولوژیست دیگر جذب شود.

مشکورنیا درباره میزان همکاری و کمک خیرین به بیمارستان سینا تصریح کرد: خیرین تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به ما کمک و بخشی از هزینه ساخت سی تی اسکن را هم خیرین پرداخت کرده اند‌.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون به دوره کووید ۱۹ و نوع خدمات دهی در بیمارستان اشاره کرد و گفت: دوره کووید ۱۹ برای بیمارستان سینا سخت تر از جاهای دیگر گذشت چون وقتی ظرفیت بیمارستان های اهواز پر شد باقی بیماران به بیمارستان سینا ارجاع داده می شدند اما توانست در بخش درمان موفق عمل کند و کاهش قابل‌ملاحظه‌ای از فوتی ها را شاهد باشیم.

وی افزود‌: با آموزش های داده شده و کمک رسانه ها عوارض کرونا به حداقل و فرهنگ سازی بسیار مناسبی برای واکسیناسیون کرونا انجام شد.

مشکورنیا اظهار کرد: در بخش مسئولیت های اجتماعی رایزنی های خوبی با مشاور اجتماعی وزیر نفت داشتیم و به زودی خبرهای خوبی برای مردم شریف شهرستان کارون در زمینه درمانی خواهیم داشت.

مشکورنیا بیان کرد: برای تکمیل ساختمان ldr که اکنون در حد یک اسکلت فلزی است امروز نیاز به هزینه بیشتر است و با این نرخ تورم ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است، همچنین برای ساخت مجتمع مرکزی ۵ طبقه که همه تخت های بیمارستان را در خود جا می دهد ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.