تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
در بازدید شهردار اهواز از پل ششم:

بازسازی پل فولاد در سریعترین زمان ممکن

  • کد خبر : 12872
  • 08 مرداد 1401 - 19:48
بازسازی پل فولاد در سریعترین زمان ممکن
امید جنوب- شهردار اهواز گفت: باتوجه به موقعیت استراتیژیک پل فولاد، این پل باید در هرچه سریعتر بازسازی و به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز رضا امینی بعد از ظهر امروز شنبه هشتم مرداد ماه در بازدید از روند تکمیل پل فولاد اظهار کرد: با توجه به سرقت برخی از قطعات و سازه های پل فولاد از سال گذشته این پل مورد توجه مسئولین استانی و شهرستانی قرار داشته و پیگیری های لازم جهت تکمیل آن صورت گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه سرقت های انجام شده ایمنی پل را به صورت جدی تحت الشعاع قرار داده است شورای تامین شهرستان های اهواز و کارون قرار شد کل این پل به سرعت ترمیم و بازسازی شود، با توجه به اینکه سازهای به کار رفته در این پل خاص بوده اند، سفارش آنها خارج از استان ثبت و قطعات دریافت شدند.

شهردار اهواز ادامه داد: برای ترمیم پل فولاد یک پیمانکار عمرانی برای ساخت دیوارهای لازم برای جلوگیری از رانش پل شروع به کار کرده و یک پیمانکار نیز برای ترمیم و رفع اشکالات سازه های فلزی پل شروع به کار کرده است.

و با اشاره به اینکه تلاش شد تا مشکلات پیمانکاران پل فولاد رفع شود تاکید کرد: قرارداد پیمانکاران سه ماه بوده اما با توجه به موقعیت استراتژیکی که این پل دارد باید هرچه سریعتر عملیات بازسازی آن به پایان برسد تا مشکلات ترافیکی ایجاد شده در شهرهای اهواز و کوت عبداله رفع شود.

امینی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پل در محدوده شهرستان کارون است برای جلوگیری از سرقت های احتمالی در آینده با همکاری شهرداری کارون باید نسبت به رونق ساحلی اطراف این پل اقدام شود تا با روشن سازی و رونق آن از سرقت ها جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.