تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
3

بازدید معاون شرکت توانیر از روند احداث خطوط انتقال برق نیروگاه سد چم‌شیر

  • کد خبر : 15741
  • 13 اسفند 1401 - 15:29
بازدید معاون شرکت توانیر از روند احداث خطوط انتقال برق نیروگاه سد چم‌شیر
امید جنوب - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر از پروژه اتصال خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان- چنارشاهیجان در پست نیروگاه سد چم‌شیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، مهران گلاب‌کش معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر به همراه محمود ‌دشت‌بزرگ مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پروژه احداث خط چم‌شیر بازدید و روند احداث آن را مورد بررسی قرار دادند.
با توجه به این موضوع که این پروژه یکی از پروژه‌های اولویت‌دار وزارت نیرو است، این بازدید با هدف بررسی روند اجرای آن و تسریع در احداث این خط انجام شده است.
تامین اعتبار و تسریع در تامین نقدینگی برای شتاب‌بخشی به اتمام این پروژه و در مدار قرار گرفتن آن، از دیگر دلایل بازدید معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر از پروژه اتصال خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان- چنارشاهیجان بوده است.
بر اساس این گزارش، این پروژه ۱۷ کیلومتر خط دومداره و ارزش سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی، با هدف انتقال توان تولیدی ۱۷۶ مگاولت آمپری نیروگاه برق‌آبی چم‌شیر به شبکه برق سراسری و افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی مقرر شده که تا پایان خرداد ۱۴۰۲ وارد مدار شود.
پیش از این محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در نشست با سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، روند احداث و تسریع این پروژه را مورد بررسی قرار داده بودند.
گفتنی است، شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظر شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.