تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
4
رئیس شورای شهر اهواز:

اهواز آماده حضور سرمایه گذاران است

  • کد خبر : 12308
  • 15 تیر 1401 - 21:53
اهواز آماده حضور سرمایه گذاران است
محمودی گفت: سرمایه گذاری یک مسئله جدی در مدیریت شهری است و برای کشور و شهرداری ها یک ضرورت محسوب می شود، شورای شهر و شهرداری اهواز آمادگی لازم جهت حضور همه سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت های اهواز را دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تسهیل فرایند سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاری یک مسئله جدی در مدیریت شهری است و برای کشور و شهرداری ها یک ضرورت محسوب می شود، شورای شهر و شهرداری اهواز آمادگی لازم جهت حضور همه سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت های اهواز را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه در بازدید از نمایشگاه مدیریت شهری شهرداری تهران اظهار کرد: از مجموعه اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز به خاطر نمایش توانمندی ها، اقدامات و برپایی غرفه ای در خور شان مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: همزمان با نمایشگاه مدیریت شهری، نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری برگذار شد، آنچه از حضور در چنین نمایشگاه هایی اهمیت دارد، ایجاد ارتباطات و تعامل میان شهرداری های کشور است تا بتوانند از ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر استفاده کنند.

رئیس شورای اشلامی شهر اهواز ادامه داد: سرمایه گذاری یک مسئله جدی در مدیریت شهری است و برای کشور و شهرداری ها یک ضرورت محسوب می شود، شورای شهر و شهرداری اهواز آمادگی لازم جهت حضور همه سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت های اهواز را دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی اهواز موانع موجود برای سرمایه گذاری را برطرف و فرایند آن را تسهیل می کند تا زمینه مناسب برای سرمایه گذاری فراهم شود همچنین در صورت لزوم قوانین جدیدی که نیاز باشد را تصویب خواهد کرد.

محمودی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که از نمایشگاه بازدید کردند می توانند با حضور در اهواز فرصت های موجود برای سرمایه گذاری را مشاهده و از آن ها بهرمند شود و اهواز نیز در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.