تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
5

انجام مانور ایمنی و آتش نشانی در شرکت نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 15711
  • 13 اسفند 1401 - 14:53
انجام مانور ایمنی و آتش نشانی در شرکت نفت و گاز اروندان
امید جنوب - مانور اطفاء حریق سطح یک و نجات مصدوم در تاسیسات تلمبه خانه نفت غرب کارون این شرکت با حضور تيم های عملياتی آتش نشانی، ایمنی،بهداری، بهره برداری، تعمیرات و حراست برگزار شد.

سهراب ترکیان رئیس ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این خصوص گفت: در این مانور، بررسی عملکرد تیم‌ ایمنی‌،آتش نشانی و اطفاء حریق و همچنین سنجش میزان آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی و ارزیابی آنها در شرایط اضطراری و توانایی بازگشت به شرایط نرمال مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تاکید بر ضرورت انجام مانورهای دوره ای در فصول مختلف سال اظهار داشت: در مانورهای آتش سوزی افزایش سرعت عمل و کاهش زمان انجام عملیات اطفاء حریق بسیار حائز اهمیت بوده و با انجام مانورهای مختلف می توانیم نحوه عملیات در تاسیسات، آموزش های داده شده برای مقابله با وضعیت های اضطراری، هماهنگی بین واحدها در زمان وقوع حوادث را بالا ببریم.

ترکیان ادامه داد: یکی دیگر از موارد انجام شده در این مانور نجات مصدوم بود که نیروهای شرکت کننده در مانور با راه های دسترسی موجود به محل های حادثه و نحوه نجات مصدوم به طور کامل آشنا شده و میزان آماده به کار بودن و صحت عملکرد تجهیزات در شرایط اضطراری مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسنل ایمنی، آتش نشانی و بهداری تلمبه خانه نفت غرب کارون افزود: پس از اجرای مانور بلافاصله واحد فرماندهی عملیات ایمنی و اتش نشانی اقدام به مشخص کردن نقاط قوت و ضعف احتمالی نمودند و ضمن بررسی موارد، دستور العمل و موارد مهمی که در جهت ارتقا و بهبود واحد‌های عملیات مورد نیاز بود بررسی و آماده اجرا شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.