تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
6

امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در اقصی نقاط استان خوزستان

  • کد خبر : 7743
  • 26 دی 1400 - 9:57
امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در اقصی نقاط استان خوزستان
امید جنوب - امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در اقصی نقاط استان خوزستان

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان ؛علی پهلوان بیان کرد:در پی بارش برف و باران در اقصی نقاط استان خوزستان تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات امداد و نجات مشغول هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد :۱۲ خانوار گرفتار شده در منطقه برفگیر تاراز شهرستان اندیکا به همت نجاتگران هلال احمر خودروهایشان رهاسازی شد.

 او افزود:در شهرستان شوشتر نیز به دلیل جاری شدن روان آب ها در معابر و برخی منازل مسکونی نجاتگران هلال احمر از بامداد امروز ضمن ارزیابی میزان خسارات ناشی از آبگرفتگی ها و کمک به تخلیه روان آب ها از منازل تا کنون به ۲۱خانوار امدادرسانی کرده و بسته های زیستی در بین آنها توزیع شده است.

 پهلوان همچنین عنوان کرد:تیمهای امداد و نجات این جمعیت به منظور ارزیابی وامدادرسانی به خانوارهای متأثر از بارش باران روز گذشته ،عازم منطقه انارک از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به مفقود شدن یکی از عوامل راهداری حوزه استحفاظی استان لرستان در شب گذشته، از اعزام یک تیم پشتیبانی عملیات جستجو و نجات خبر داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.